Kolejne posiedzenie Zarządu i Komisji Rewizyjnej
Stowarzyszenia Rozwoju Gminy i Wspierania Przedsiębiorczości w Żegocinie
odbyło się w dniu 15. listopada 2018 roku. Prowadził je Prezes Zarządu Jan Marcinek.
Zebranie rozpoczęto od złożenia gratulacji Wojciechowi Wronie
(wiceprezesowi zarządu), który został wybrany na Wójta Gminy Żegocina na kadencję
2018 - 2023.
Zgromadzeni przyjęli porządek obrad, po czym uchwałą nr 12/VI/2018 roku
przyjęli do Stowarzyszenia czworo kolejnych członków. Następnie Prezes przedstawił
informacje o funkcjonowaniu Funduszu Pożyczek Wzajemnych w miesiącach lipiec -
październik 2018 r. W tym okresie udzielono 27 pożyczek na łączną kwotę 251 tys.
zł; założono lokaty na kwotę ponad 34 tys. zł. oraz wypłacono udziały w wysokości
ponad 32 tys. zł. Nie zanotowaniu żadnych zakłóceń w funkcjonowaniu Funduszu.
Następnie Prezes przedstawił bieżące sprawy, którymi zajmuje się
Stowarzyszenie. Są to: dalsze wdrażanie przepisów RODO, realizacja szkoleń dla
przedsiębiorców po wejściu w życie nowych przepisów podatkowych. W miesiącu
wrześniu została przeprowadzona konserwacja alarmu w siedzibie Stowarzyszenia.
Po krótkiej dyskusji, uchwałą nr 13/VI/2018 Zarząd Stowarzyszenia
przyjął dokumenty dotyczące instrukcji inwentaryzacyjnej określającej zasady, tryb i
metody przeprowadzenia inwentaryzacji w Stowarzyszeniu. Uchwałą nr 14/VI/2018 Zarząd
dokonał zmian dotyczący wzorów podpisów bankowych.
W dyskusji głos zabierali: Tadeusz Olszewski, który mówił o możliwości
pomocy lokalnym przedsiębiorcom w promocji internetowej; Wojciech Wrona, który
przypomniał sprawę remontu pomieszczenia Stowarzyszenia oraz zgłosił wniosek o
podwyższenie udzielanych z FPW kwot do 30 tys. zł, a także wyraził nadzieję, na
lepszą współpracę samorządu z organizacjami pozarządowymi.
Po dyskusji Prezes Jan Marcinek zakończył posiedzenie. |