Zebranie zarządu w dniu 10 czerwca 2021 r. prowadził Prezes Zarządu Jan
Marcinek. Po powitaniu przybyłych jednogłośnie przyjęto następujący porządek obrad:
1. Powitanie
2. Informacja dotycząca Funduszu Pożyczek Wzajemnych
3. Informacja o bieżących sprawach Stowarzyszenia
4. Podjęcie uchwały w sprawie terminu
XXVI WZC (sprawozdawczo - wyborczego)
5. Zakończenie.
Prezes Jan Marcinek przedłożył informację o
działalności Funduszu Pożyczek Wzajemnych za miesiące kwiecień - maj 2021 roku. W maju
2021 r. udzielono 6 pożyczek na kwotę: 55 000,00 zł oraz wypłacono
udział własny na kwotę: 7 250,78 zł. Łącznie udzielono 10 pożyczek na kwotę: 120
000,00 zł oraz wypłacono udziały własne w kwocie: 8 350,78 zł.
Prezes poinformował, że 31 maja br. odbyło się spotkanie z doradcą
podatkowym p. Wacławem Rachwalskim. Wstępnie zaplanowano cykl szkoleń podatkowych dla
przedsiębiorców w okresie jesiennym. Termin wybrano ze względu na zapowiadaną
nowelizację ustaw podatkowych przed 30 listopada 2021 r.
Ze względu na epidemię i ograniczenia nie odbyły się natomiast
obchody 25-lecia istnienia Stowarzyszenia, które planowano na październik 2020 r.
Po krótkiej dyskusji Zarząd
podjął uchwałę o zwołaniu XXVI Walnego Sprawozdawczo - Wyborczego Zebrania Członków
w dniu 29 czerwca 2021 r. o godz. 17.00 w sali narad Urzędu Gminy w Żegocinie. Przed WZC
odbędzie się jeszcze kolejne zebranie zarządu.
Po zakończeniu spraw związanych z WZC Jan Marcinek dokonał
zamknięcia posiedzenia. |