Strona główna

POSIEDZENIE ZARZĄDU - 25.11.2021

Posiedzenie Zarządu w dniu 25 lipca 2021 r.

     Ze względu na konieczność zachowanie bezpieczeństwa w okresie pandemii czas posiedzenia i ilość osób w nim uczestniczących ograniczono do minimum. Z tego też względu posiedzenie Zarządu odbyło się bez przedstawicieli Komisji Rewizyjnej.
     Zebranie prowadził Prezes Zarządu Jan Marcinek. Przyjęto następujący porządek obrad:

1. Powitanie
2. Przyjęcie nowych członków - uchwała

3. Informacja dotycząca Funduszu Pożyczek Wzajemnych
4. Sprawy bieżące
5. Dyskusja
6. Zakończenie

2. Zarząd przyjął w poczet Stowarzyszenia Rozwoju Gminy i Wspierania Przedsiębiorczości w Żegocinie w formie Uchwały Nr 1/VII/2021 kolejne dwie osoby.

3. Prezes Jan Marcinek przedłożył informację o działności Funduszu Pożyczek Wzajemnych za okres od lipca do  listopada 2021 r
    W
tym okresie udzielono łącznie 25 pożyczek na kwotę 316.000,00 zł, wypłacono udział własny w kwocie 54.434.84 zł oraz założono lokatę bankową na kwotę 26.000,00 zł.

4. Zarząd podjął decyzję w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji, określił jej zakres oraz terminy (do 14 stycznia 2022 r.) i powołał Komisję Inwentaryzacyjną (Wojciech Wrona, Zdzisław Cempura i Radosław Waligóra). Współpracować ona będzie ze specjalistą do spraw księgowości Stowarzyszenia.

5.  Prezes Jan Marcinek poinformował, że odpowiadając na zapotrzebowanie, 14 grudnia br. zostanie zorganizowane o godz. 16.00 szkolenie dla przedsiębiorców, poświęcone zmianom podatkowym, w tym wynikających z ustawy "Polski Ład". Poprosił także Zarząd o wyrażenie zgody na zakup nowego komputera do Stowarzyszenia i taką zgodę otrzymał.

6. Wojciech Wrona zgłosił wniosek, aby wraz z nowym rokiem podnieść płacę ztrudnionym w Stowarzyszeniu osobom. Po dyskusji Zarząd zobowiązał Prezesa i Skarbnika Stowarzyszenia do rozpoznania możliwości finansowych organizacji i podjęcie decyzji o podwyższeniu zarobków wspomnianym osobom.

7. Po zakończeniu dyskusji Prezes Zarządu Jan Marcinek dokonał zamknięcia posiedzenia.

wstecz